logo_regenerum

Leczenie zaburzeń erekcji

UMÓW SIĘ NA KONSULTACJĘ

Rozwiejemy Twoje wątpliwości, udzielimy odpowiedzi na wszelkie pytania i zapewnimy pełen profesjonalizm w dyskretnej atmosferze.

Zaburzenia erekcji (ED) to dysfunkcja seksualna, która jest coraz bardziej powszechna wśród  mężczyzn. Mężczyźni dotknięci ED nie są w stanie rozwinąć lub utrzymać erekcji  wystarczającej do odbycia stosunku płciowego pomimo stymulacji seksualnej. Problemy z  potencją poważnie zaburzają poczucie męskości. Dotykają one coraz większą liczbę mężczyzn w coraz młodszym wieku. Najbardziej powszechnym sposobem leczenia jest  farmakoterapia, która – owszem, bywa skuteczna, ale jedynie maskuje problem.  Terapia ESWT, serum ACRS czy terapia hormonalna dociera do sedna problemu i wspiera  jego eliminowanie. Efektem zabiegów i holistycznego podejścia jest widoczna poprawa funkcji seksualnych. W Regenerum clinic stosujemy autorskie programy leczenia zaburzeń erekcji i chorób męskiego układu moczowo-płciowego z wykorzystaniem autologicznego  serum bogatego w cytokiny, innowacyjnego sprzętu i hormonalnej terapii zastępczej

IPP COMBI

to zaawanasowane rozwiązanie, funkcjonalne urządzenie medyczne zaprojektowane do leczenia schorzeń męskiego układu moczowo-płciowego. Większość przypadków zaburzeń erekcji ma pochodzenie naczyniowe. Fala uderzeniowa o wysokiej częstotliwości i niskim natężeniu wywołuje miejscowe rozszerzenie naczyń krwionośnych, przywracając krążenie i stymulując produkcję czynników sprzyjających angiogenezie (tworzenie nowych naczyń krwionośnych), przez co jest niezwykle skutecznym sposobem na leczenie tego schorzenia. To bezpieczna alternatywa i skuteczny środek na potencję dostępny bez recepty.

ACRS - autologiczne serum bogate w cytokiny

to naturalne antidotum na problemy z erekcją. Jak działa ACRS? Autologiczne, bogate w cytokiny serum zawiera dużą ilość cytokin: 15 razy więcej czynników wzrostu oraz 15-25 razy więcej interleukin przeciwzapalnych, które działają na tkanki penisa silnie regenerująco.

Stwardnienie penisa

Stwardnienie penisa jest nabytym i ogólnie postępującym stwardnieniem plastycznym prącia. Większość mężczyzn zauważa obecność choroby, gdy z wiekiem pojawiają się zwłóknienia pod skórą penisa (tzw. Płytki). Choroba dotyczy zasadniczo mężczyzn w tzw. średnim wieku – ponad 60% chorych to mężczyźni w wieku 40 – 60 lat. W miarę postępu choroby ból może wystąpić z lub bez erekcji, a penis staje się zakrzywiony podczas erekcji, co może utrudniać lub uniemożliwiać stosunek seksualny. Metoda stosowana w leczeniu tego schorzenia, czyli zabiegi z za pomocą fali uderzeniowej o niskiej częstotliwości ma podwójny mechanizm działania: czysto fizyczne działanie, które powoduje rozmiękczenie i luzowanie płytki oraz działanie na aktywność biologiczną – obniżanie aktywności czynników zapalnych, które są bezpośrednio odpowiedzialne za powstawanie płytki. Umożliwia to rzeczywistą stabilizację blaszki, hamując w ten sposób postęp choroby. Ponadto w dużym odsetku przypadków obserwuje się zmniejszenie wielkości, a zwłaszcza samej konsystencji płytki. Terapia prowadzi do zmniejszenia dolegliwości bólowych, zmniejszenia i uelastycznienia blaszki, zmniejszenia skrzywienia prącia, poprawy jakości wzwodu.

Terapia hormonalna

Z wiekiem poziom hormonów obniża się. U mężczyzn określamy poziom hormonów i w razie problemów stosujemy zastępczą terapie hormonalną jako sposób na wyrównanie niedoborów w organizmie.

Przewlekły zespół bólu miednicy

Przewlekły zespół bólu miednicy charakteryzuje się długotrwałymi i nawracającymi objawami pochodzącymi z dolnego odcinka dróg moczowych. Objawy te mogą pojawić się w każdym wieku, lecz największa grupa to mężczyźni w wieku 25 – 45 lat. Terapia falą uderzeniową ESWT jest uznawana za najskuteczniejszą metodę leczenia przewlekłego bólu miednicy u mężczyzn.

Przewlekłe zapalenie prostaty

Przewlekłe zapalenie prostaty charakteryzuje się występowaniem dolegliwości bólowych w  obrębie dna miednicy, jąder, podbrzusza.

Typowe objawy przewlekłego zapalenia prostaty to:

Najnowocześniejszą opcją terapeutyczną w leczeniu przewlekłego zapalenia prostaty jest  terapia ESWT. W trakcie sesji zabiegowej lekarz korzysta ze sprzętu IPP Combi  generującego akustyczne fale uderzeniowe o specjalnie dobranej częstotliwości i mocy. Fale  terapeutyczne aplikowane są bezpośrednio przez skórę pacjenta w obszarze krocza. Na  skutek działania fal poprawione zostaje ukrwienie gruczołu krokowego, zmniejsza się stan  zapalny, co pozwala na zmniejszenie dolegliwości związanych z chorobą.

Brak produktów w koszyku.